آرسامآرسام، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره
 آرمیس آرمیس، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
زندگی من و عشقمزندگی من و عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آرسام ماهم *** آرمیس نازم

نه ماه انتظار

1391/8/30 13:52
نویسنده : مامان الهام
565 بازدید
اشتراک گذاری

در این دوران هفت بار سونو رفتم وصدای تپیدن قلبت را می شنیدم و هر بار دلم می خواست تو را  زودتر به اغوش بکشم .سه ماهه جنسیتت رو فهمیدم . پنج ماهه که بودم سیسمونی مادر جون و وسایلی که باباییت خریده بود رو توی اتاقت چیدم  هر روز لباس هایت را نگاه می کردم و طاقتم تمام می شد از هفت ماهگی ساکم را بسته بودم  ودر ۳۷ هفته اخرین سونو رو دادم که بچه ام وزنش خیلی خوب بودو دکتر تاریخ تولدت رو ۲۵ اذر اعلام کرد.من همیشه دوست داشتم بچه ام مثل خودم اذری باشه.اما این بارعلاوه بر اینکه تو اذری می شدی  تاریخ تولدت هم مثل من ۲۵ اذر بود و من خیلی از این بابت خوشحال بودم اما این روز درست مصادف شده بود با روز عاشورای حسینی و از انجا که باباییت  و خاله هایت خیلی مشتاق زودتر امدنت بودند و چند روزی هم تعطیلا ت بود تصمیم گرفتیم با نظر دکتر این تاریخ رو جلو بندازیم که دکتر هم موافقت کرد و بالاخره تو در تاریخ روز دو شنبه بیست و دوم اذر سال89 مصادف با هفتم محرم در بیمارستان دنا و تحت نطر دکتر ابطحی به دنیا امدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)