آرسامآرسام، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
 آرمیس آرمیس، تا این لحظه: 10 سال و 25 روز سن داره
زندگی من و عشقمزندگی من و عشقم، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آرسام ماهم *** آرمیس نازم

جشن تولد دو سالگی ارسام

1392/6/20 12:56
نویسنده : مامان الهام
6,195 بازدید
اشتراک گذاری

اگه دنیا دست من بود می نوشتم سرنوشت و

واسه ی تولد تو هدیه می دادم بهشت و

 ملکه ی زنبوری مامان و بابا تولدت مبارک

مراسم اتیش بازی

 

دایی ایمان خیلی دوست داره

 ارسام در حال رقصیدن

  

یعنی به این زودی دو سالم شد

آرسام و آرین

 

این میز رو مامانی و خاله الهه برات تزیین کردند

 

 یادگاری به مهمانها یه عکس و روزنامه خبر که عکس ارسام در اون چاپ شده بود

خاله الناز

 ارسام به همه ی بچه ها هم هدیه داد

همش دارن عکس می گیرن اجازه نمیدن من کیکم رو بخورم

میز شام ارسام میکی موس

 

راستی تولد مامانم مبارک

 اخه من و مامانم هر دومتولد آذرماه هستیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله الهه
24 آذر 91 12:39
تولدت مبارک ان شالله تاج پادشاهی رو سرت ببینم خوشکلم
خاله ندا
24 آذر 91 12:45
در جشن تولدت عزیزم همه انگشترن تو نگینی تولدت مبارک
مامان مهرزاد جان
17 دی 91 19:54
عزیزم میدونم دیر شده ولی تولد دوسالگی پسمل نازت مبارک


ممنون لطف دارید
نیلوفر
20 شهریور 92 13:00
ماشالله چه پسر نازی تاج پادشاهی هم بهش میاد چقدر هم تولدش قشنگه زنده باشه